miercuri, 23 ianuarie 2013

Serios?!

Să vă povestesc ceva care pur și simplu m-a scos din sărite. Este vorba despre mironosița clasei. Deșteapta aia care se preface atât de neștiutoare și de dornică să afle misterele lumii (hai, nu zău?) m-a torturat timp de 3 ani jumate prin simpla ei prezență. La ore, întreabă lucruri fără sens. Cu profesorii, își îndulcește vocea mai ceva ca mierea, iar mie îmi vine să-i înfig un briceag în piept. Întotdeauna copiază la teste, la lucrări sau la teze. Da, până și la teze!!! Pe profesoara de info a făcut-o nesimțită! Și profa nu i-a făcut nimic! Cred că dacă eram eu în locul profei, i-aș fi pus 2 în catalog și-aș fi dat-o afară cu absență. Nemotivabilă. Și-aș mai fi întrunit toți profesorii, pentru a-i propune scăderea mediei la purtare. Cu toate astea, are media 10. Pe linie. Din clasa a șasea tot așa o ține. Și nu-nvață! Stă prin pub-uri cu pretenașii ei și bârfește cu toți, pe unde apucă. Și totuși, ființa asta iese cu capul curat din toate. Pun pariu că și anul ăsta va avea tot media 10. Dă Doamne să nu pic în același liceu cu creatura aia! *breathing* Bine, m-am liniștit.
Chestia asta, care se presupune că e o ființă umană, e olimpică la română. Bon. Clar pân-aici. La ora de română de azi, în timp ce diriga dictează, F. întreabă:
- Doamna, "de-a dreptul" se scrie cu cratimă?






Adică stai puțin, că n-am înțeles. Tu ai media generală 10 și mai întrebi dacă "de-a dreptul" se scrie cu cratimă?! Bun, am înțeles. Vrei să le intri pe sub piele profesorilor. Întrebări:
1. Nu ți se pare că a trecut momentul în care puteai să le intri pe sub piele? Facem de 3 ani cu aceiași profesori. Dăă, fucking idiot *rolling eyes*
2. Întrebare stupidă. Nu te-ai gândit niciun moment că întrebarea asta e de-a dreptul prostească? În clasă există copii mai proști ca tine, care știu cum se scrie "de-a". La naiba, până și corijenții știu cum se scrie! No, sigur că nu te-ai gândit. Tu doar voiai să fii informată.
3. Tu ești poancă sau te prefaci?

Jur, o urăsc pe ființa asta. E atât de prefăcută! Și nu numai în conflictul de azi. Întotdeauna se comportă așa. În ultima oră a glumit cu mine. După ce s-a terminat ora, mai mult ca sigur că m-a făcut tembelă. A, cel puțin știu că sentimentul e reciproc. La nicio oră nu-i tace gurița aia slobodă. Numai când are de terminat teme. În rest, găsește ea ceva de făcut. Să vă reproduc un dialog F.-profu' de fizică, după ce ea a întârziat la oră.
F: Domn'profesor, vă rog să mă scuzați c-am întârziat.
P: Nu ți-e rușine să întârzii din nou? În fiecare oră mi-ai întârziat de când a început anul. Mai bine nu mai veneai.
F: A, bine *iese pe jumătate pe coridor*
Clasa începe să râdă.
D: Treci imediat în bancă. Obraznico! *privire ucigătoare*
F: *privire sfidătoare*

Chiar că obraznică! Cum își permite așa ceva? Adică, recunosc, sunt momente când și mie îmi vine să-l iau pe profu' de fizică la pumni, dar, totuși... Școală, ore, profesori. Nea, ea preferă să plece.
Și n-are nicio absență, nicio notă proastă. O urăăăsc. O urăsc, urăsc, urăsc!

Sper că nu v-am plictisit cu pălăvrăgeala mea, dar trebuia să mă descarc.

14 comentarii:

  1. Cred ca aproape fiecare clasa are un specimen ca asta. Si eu am avut una la generala,care tot timpul intra pe sub pielea profesorilor si pe noi ne facea prosti pe fata! Cand ziceam asta lui diriga ea o apara ca si cum ar fi un inger!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E oribil. În special felul în care se consideră mai presus decât alții. Mulțumesc, Doamne, că le-ai deschis și profesorilor ochii! :)) Diriga noastră și-a dat seama pân' la urmă ce fel de .. uhm... chestie e. (Dacă îi zic persoană, jignesc toți oamenii de pe planeta asta)

      Ștergere
    2. :)) chiar ca ii jignesti. La fel si animalele. Stadiul de "chestie" e perfect.

      Ștergere
  2. Oh, inca una?
    Te inteleg am avut si din astea in generala.
    Dar imagineaza`ti...un intreg "clan" de specimene de genul.
    In fine nu sunt chiar total asa ca F. doar ca ea imi aminteste de niste intamplari..mda.-.-'
    Si eu am avut o zi stupid de proasta (daca exista asa ceva)...
    Daca m`as descarca eu...ar iesi un roman ..
    Iti doresc numai bine si...zile usoare alaturi de F.(pe cat posibil)
    ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zile ușoare? Cu creauta aia prin preajmă? O.o
      Cred că glumești. Oricum, mersi la fel :*

      Ștergere
    2. Oh. deci e mai groaznica decat credeam ><. uhm pai...imagineaza`ti ca este o ciocanitoare macar sa te apuce rasul/plansul c.c cand o vezi ><' nici nu stiu ce "leacuri" exista pentru specimene din astea ;o3

      Ștergere
  3. Îââââ, ochii mei x.x
    Cum naiba reuşeşte să ia note aşa mari? Eu n-am aşa ceva în clasă şi sper să nu am mult timp -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Face meditație cu profesorii. Cu o grămadă dintre ei.
      Să știi că ești norocoasă. Eu mai am un semestru de îndurat și apoi o să dau de alții :)) Uh, sper numai să fie persoane, ă, mai normale.

      Ștergere
  4. Şi eu am astfel de specimene. E drept că nu prea stau prin pub-uri şi nu au media 10, dar nici departe nu sunt!
    Eu nu am nimic împotriva lor! Poate avea media 10 dacă nu rămâne cu nimic. O să vadă în viitor că pe angajatori îi doare în c*r de media strălucită dacă nu ştie să scrie româneşte, fără greşeală. Şi-o face cu mâna ei.
    Tu nu o băga în seamă şi învaţă! Mai bine medie cu virgulă decât vid în cap. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima afirmație m-a făcut să reflectez :-?
      Păi asta e problema, târfulița asta știe! Adică învață, dar numai la mate. Restul îi rămâne în cap la oră. E un soi de specimen idolatrizat de unii profesori, dar care face tot felul de lucruri să ne scoată pe noi din sărite. Eu la concluzia asta am ajuns, că altfel n-ar avea de ce să se prefacă așa proastă - că nu e proastă. Dar 200% din persoana ei e pură prefăcătorie. Adică acum zâmbește și glumește cu tine și următoarea zi te bârfește de moare poporu'. Asdfghjkl, o urăsc. Dă, Doamne, să vină mai repede vacanța!

      Ștergere
    2. Poate învăţa Biblia pe de rost dacă are un caracter ca ăsta. O să vezi că viitorul în pungă e asigurat. Nu m-aş mira să ne spui că face şi chestii neortodoxe gen droage, beutură, ţigău şi altele. Evit-o! >:D<

      Ștergere
    3. A fost o perioadă în care le avea cu chestiuțele neortodoxe, dar acum s-a lăsat de ele.
      Nu-i problemă, că nu-s eu aia care să se bage în seamă cu domnișoara perfecțiune. Îmi vine să vomit pe persoane de genul ăsta :)) Așa că pentru siguranța ei se ține departe de mine, la fel cum fac și eu în cazul ei. Asta da relație echilibrată, ai? :))

      Ștergere
  5. Stiu eu ce sa spun: da-i cu o bata in cap, dupa care o ascunzi in debaraua ingrijitorului. *sau oricare debara* Nimeni nu te va suspecta. :)) Ai grija doar sa nu fi vazuta, ca altfel o incurci. Zau, ar trebui sa fac si eu asta cu idioata din clasa mea care azi m-a facut "Prinţesa Cristina". Asta crede ca vreau sa-i fur prietenii. :)) Eu sunt doar eu, in toata ciudatenia mea. Daca lumea ma place, n-am ce sa-i fac. ;;)
    Crisu îţi trimite o îmbrăţişaree. Şi dacă ai cumva nevoie de topoare, am eu colecţie. >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, deci asta ar fi o opțiune. Să o trec pe lista mea >:)
      *virtual hug back* :o3
      Îmi vine să cânt operă. Nu știu de ce :))
      Hm, operă + topoare = moarte sigură. Ar trebui să încerc asta și pe F. :-?

      Ștergere