sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Ăăă, nimic.

În primul rând, mi-am făcut blogul datorită făpturii de Anavae Doll care pur și simplu mi-a făcut ziua mai bună. Titulul blogului nu e ales la plesneală. Am să vorbesc despre tot ceea ce mă deranjează, începând de la copiii anagramați care, ajuta-i-ar Dumnezău, sper să se arunce peste geam, că se pare că a nu scrie gramatical e la modă și, după cum știm, tot mai multă lume vrea să fie în trend. Uneori mi se pare că pe lumea asta există oameni care:
a) sunt proști
b) se prefac proști ca să pară interesanți

Dar uneori prostia întrece limita și mă face să-mi pun un semn de întrebare. Cum e posibil să te consideri "shmeker" când tu de-abia dacă ai 14 ani și umbli prin pub-uri? Făi copile, înfige-ți o furculiță-n creier! Ai 14 ani, nu 18. A, da, uitasem, la vârsta ta e foarte tare să ți-o tragi cu toți tăntălăii/tăntăloaicele pe care-i vezi pe stradă. Așa că de ce mai comentez? O.o

Alt lucru pe care voiam să-l comentez. Unii au telefoane mai inteligente decât ei. Păi normal, dacă tătuțu are de un' să scoată bănuțu... De ce să nu-i ia odraslei sale dragi - care nu știe să articuleze verbul "a merge" la prezent - un Iphone 4? Păi copilu trebe' să-nvețe, domne, tehnică! Ce-i trebuie lui știință? Școală? Hă!

Ugh, pentru că asta a fost prima postărică, îmi permit să mai fac una, că tare mă ard degețelele să scriu despre catastrofele de pe Facebook.

A, încă ceva - uitați celălalt blogușor al meu care suferă de sindromul forever alone: http://ecouriintrungand.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. Awwwwwwwwwwwwwww. Plesnesc de fericire! Nici nu vreau să ştiu de pe unde te-am cules, tare-mi placi! Prima persoană convertită spre bine! Încă mai este speranţă!
    Succes mult şi la cât mai multe aberaţii pe aici! Subiecte ai, cititori de-asemenea... o obsedată care o să urmărească (eu, eu, eu)...
    Toţi cei din blogosferă să fie cu tine! :*

    P.S.: O să te urmăresc, muhahaha! >:)

    RăspundețiȘtergere