miercuri, 6 februarie 2013

Go away. Now.

*Postare strict personală, făcută ca să mă liniștesc. Nu te pune nimeni să citești ce scrie în continuare.*

Mă urăsc. Îmi urăsc aspectul. Mă urăsc pentru faptul că sunt o fire închisă. Mă urăsc pentru că uneori nu am tăria necesară pentru a face unele afirmații, deși după o perioadă de timp, regret lucrul ăsta. Mă urăsc pentru că, la un moment dat, am avut încredere în persoane josnice. Mă urăsc pentru că eram naivă. Mă urăsc pentru că nu știu ce înseamnă o prietenie adevărată. Mă urăsc pentru că am o groază de defecte. Mă urăsc din cauza cântarului. Mă urăsc din cauza bârfitorilor. Mă urăsc pentru că sunt leneșă. Mă urăsc pentru că nu dau tot ce pot în diferite privințe. Mă urăsc pentru că sunt considerată de unii o proastă. Mă urăsc pentru că n-am curajul necesar să le spun verde în față ce cred anumitor persoane. Mă urăsc pentru că nu găsesc răspunsuri usturătoare la secundă. Mă urăsc pentru că nu am încredere în oricine. Mă urăsc pentru că am avut vise, realizabile, pe care le-am lăsat de mămăligă. Mă urăsc pentru că știu că niciodată nu voi fi decât o ciudată pentru unii.

*Cum am spus, nu ați fost nevoiți să citiți asta. Chiar dimpotrivă.*

Și nuuu, nu e o tâmpenie din aia pe care s-o scriu din cauză că vreau să scot lacrimi de la voi. Pur și simplu nu-s genul ăla de persoană. Și chiar în momentul ăsta mă-ntreb de ce am scris asta. De ce, când aș putea face atâtea alte lucruri? Sunt o ciudată, știu. Partea bună e că nu toți știu asta. Doar cei care mă cunosc cu adevărat (Și nu, nu prea există o asemenea persoană, care să mă cunoască "cu adevărat".)

15 comentarii:

  1. 1. Îmi place mult blogul, și nu o spun doar așa...
    2. Știu sentimentul. E atunci când vrei pur și simplu să nu mai faci ceva ce face mereu. Când te urăști pentru că vrei să schimbi ceva dar nu știi cum, sau nu primești ajutorul necesar să o faci... e urât! :) Te înțeleg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Mulțumesc *blushing*
      2. Da. În fine, azi s-a întâmplat ceva la școală care mi-a dat toată starea de Nicholas Hoult de ieri peste cap. Și da. Vreau să mă schimb. Într-un fel. Nu în toate privințele. Dar în majoritatea. Așa, mulțumesc că ai stat să mă consolezi. Aveam o stare de castravete rănit :\

      Ștergere
  2. Hai, mă! Ceea ce crezi tu despre tine este întotdeauna exagerat. Dovada e postarea. Toţin tindem să exagerăm. Nimeni nu e perfect şi, dacă te ajută, sunt mulţi care au problemele cu adevărat. Pun pariu că nu ai kilograme în plus, ci că te compari cu vreo rahitică! Pun pariu că nu eşti o fire închisă, ci doar că nu ai găsit persoana căreia merită să i te deschizi! Crede-mă, dacă a-i fi "închisă", nu a-i mai scrie aici.
    Bleagă mai eşti :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, la partea cu kilogramele, nu sunt giga-woman, dar nici slabă nu sunt. De fapt, sunt departe de a fi slabă >.<
      Nu știu, adică... :-? Nu vorbesc niciodată despre mine. În lume. Foarte rare sunt dățile când se întâmplă chestia asta.
      Ultima propoziție mi-a adus zâmbetul pe buze. Păi, mersi :)) :* ...cred :))

      Ștergere
    2. Sunt o analfabetă ordinară! ai fi* şi ai mai scrie*! TULAI!
      Şi când ai de gând să ne încânţi cu ultimele noutăţi, pufoşenie? :*

      Ștergere
    3. Acum cinci minute, de fapt. :))

      Ștergere
  3. Sa nu te schimbi niciodata. Impaca-te cu tine, cu ceea ce esti, cu specificitatea si originalitatea ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa te incurajez, dar niste vorbe precum ,,Sigur vei trece peste, trebuie sa fii puternica..blah blah blah" nu te-ar ajuta(si oricum nu suport aburerile de genul asta)

    Si sa te invat sa te vindeci..Nu stiu.Pentru ca si eu sunt in aceeasi situatie.Urasc faptul ca unii se considera superiori mie si ca nu sunt capabila sa dau replica pe moment.

    Dar sunt cateva parti in care stiu cum sa te ajut, ca am trecut su eu prin d'astea.La aia cu prietenii chiar nu e cazul sa te urasti.Am avut si eu incredere in atatea persoane care nu meritau.Dar, ce nu te omoara te face mai puternic!Oricum la un moment dat vei ajunge sa nu-ti mai pese si vei fi capabila sa le dai doua peste ochi persoanelor respective sa vada cat de josnice sunt de fapt(mai, eu vorbesc la figurat,nu zic sa le bati:)) ).Si eu sunt tacuta.Nu vorbesc decat daca ma intrebi, iar atunci cand o faci nu scoti nici un uvant in plus de la mine.Dar a ajuns sa-mi placa asta.Adica normal ca ratatilor superficiali nu le ocnvine ca esti tacuta, ca nu le oferi pe tava tot ce trebuie sa stie despre tine.Cu fleul asta de a fi,numai persoanele care merita cu adevarat vor ajunge sa te cunoasca.Si in plus, te face mai misterioasa si interesanta.Eu ma simt cool cateodata cu ,,mutenia" mea:))..Toata lumea palavrageste aiurea, dar cati pot sa taca asa mult, ha?:))..Nu stiu, eu am inceput sa accept asta.

    Comentariu kilometric,stiu, dar chiar era necesar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La chestia cu "să le dai două peste ochi" mă, să fiu sinceră, aș fi în stare :))
      Câteodată, și mie îmi place muțenia mea. Doar câteodată.

      Nu contează că-i kilometric sau nu. Mulțumesc că ți-ai pierdut timp cu el, și implicit, cu mine.

      Ștergere
  5. cu totii avem momente in care nu suntem impacat cu noi insine.Important e sa le depasim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost atât de profundă, încât parcă a fost desprinsă din paginile unei cărți. Mersi de încurajare.

      Ștergere
  6. Stii, si mie mi se intampla lucrurile astea, cred ca la toti, la un moment dat. Barfa e peste tot, prieteni gasesti mai greu, si ceeel mai important, cand nu poti sa le dai un comentariu asa cum ar merita. Da' la ce sa te complici cu oameni ca ei, KARMA'S A BITCH AND IT WILL GET THEM TOO, DON'T WORRY *evil grin*

    .. si ma gandesc ca poate cantarul tau nu e bun, serios vorbesc ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat. Sper. Karma va rezolva totul în final, nu? :-s
      De fapt, ne-a cântărit la școală. Ăsta a fost și motivul pentru care m-am simțit... așa. Adică am aflat și alte fete cât au și la unele, e diferență mare între mine și ele (+10kg.)
      Oricum, mulțumesc pentru că ți-ai pierdut timp să citești postarea asta :*

      Ștergere
    2. Meh si pe noi ne-a cantarit, si eu am avut exact la fel ca tine, cu 10 in plus si ma dadeam mare ca e de la muschi :)))))))
      BY THE WAY, FOUND THIS:
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m85yw8q0Cv1rnm1ldo2_r1_500.jpg

      Si n-am pierdut nici un timp citind postarea, timpul meu se pierde in alte circumstante. Cum ar fi la scoala. Sau la teme. Sau la reclame.

      Ștergere