marți, 19 februarie 2013

Hm. Fireflight ♥

Blestemați-o pe Anavae pentru postarea asta. Dacă n-ar fi fost ea, v-ați fi putut umple timpul cu ceva mai interesant și mai util. :)) Dar nu, acum sunteți aici, citindu-mi mie aberațiunile. :o3 Owh, you, sweethearts. :o3
Acum realizai. Nu am scris pe celălalt blogușor ce punctaj am luat la Evaluare în educație. Păi. Să-i iau crescător, pe ăștia de la mine din clasă:
- D. - 83 de puncte.
- S., eu - 85 de puncte.
- D. (altă "D" decât prima) - 90 de puncte.
- F. - 98 de puncte.
Câh. Urăsc punctajul ăsta. Nu neapărat pentru că am luat eu 85. Nici nu mi-am dat silința. Înainte îmi zisesem că vreau să iau un punctaj mare, să vezi ce fac, blabla. Când am ajuns în sală, m-a cuprins o lene de nu vă povestesc. Credeam c-o să iau 70, deci e bine. :)) A, da. :o3 Vedeți potrivirea aia? 
Eu și S - Evanpeters, Mychemicalromance, 30secondstomars, Nicholashoult fan - am luat același punctaj.
Nu că-i drăguț? :o3 Deși ne aflam la două săli distanță, am gândit la fel. :))
Așaa. Motivul pentru care urăsc punctajul ăsta e - vedeți ce scrie în dreptul lui "98 de puncte"? Mhm. De-aia.
Recomand:

Dawn are o voce superbă ♥ Imposibil să nu-ți  placă.


10 comentarii:

  1. Draguta melodiuta <3 Si ce daca a luat Fifi aia enspe puncte? Da-o-ncolo :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea m-a interesat de punctajul ăleia, știi? Până ne-a întrebat diriga -.-

      Ștergere
  2. Data viitoare eşti prima, da?
    Şi era şi cazul! Acum mă pun să caut şi celălalt blog. Te anunţ dacă nu dau peste el. Dacă am dat peste el, o să vezi comentarii. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca e bine si asa >:D< Eu nici n-am mai fost la Evaluare in Educatie, mi s-a urat de el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știi ce-am realizat? Că ai același nume cu D.-ul care a luat 90 de puncte. Nu insinuez nimic, că nu e cu putință. Ne aflăm, practic, în orașe diferite. Dar, dacă fac calculul, cunosc vreo 4 Diane. Cu tine. Interesant. :-?
      Și pe mine mă enervează. De azi. :))

      Ștergere
  4. Eu nu am fost niciodată la concursul ăsta. Adică... n-am chef. -.- Să vezi sâmbătă, olimpiadă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu particip la concursuri, defapt aici nici nu se organizează. Bine pentru mine sau pentru ceilalți, sau poate că nu.. Habar n-am, dar lenevesc la greu !:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai chef de o leapşă? Dacă da, uite aici: http://zdranganeli.blogspot.ro/2013/03/leapsa_17.html
    ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunaa!! Vazand blogul tau.. pe alt blog.. ma rog, am zis sa te vizitez. Imi place ce postezi asa ca am venit cu o abonare la site-ul tau!! :) Poate treci si tu pe la mine!! :*

    RăspundețiȘtergere